torsdag 10 juni 2010

Rocken


Här hemma är det rock för hela slanten, jag somnade till ljuva toner igår kväll, precis lagom högt o så =)
Igår hade vi en go dag. Vi körde till Bromölla o hängde med Josse o Lilly - käkade lunch på Böckmans. Gott gott! Vi körde på sallad allihopa ;) Givetvis lite glass till kidsen efteråt. Så söta där de stod med likadana strutar o slickade för hela livet.
Sen körde vi mot Karlshamn. Noel fick vara hos mormor lite, medans jag o Malin körde carpooling till ICA, haha.. Gick där i vår lilla handlingsvärld o hade det allmänt mysigt. Tur att Malin var med o räddade mig, jag hade handlat för 50:- mer än vad jag hade! Usch, jag hatar sånt... Tack Malin! Va lite rädd ett tag att polisen skulle komma o låsa in mig i en låda (Noel citat) haha..
Sen körde vi inom Malins jobb o snackade lite skit o hämtade drösvis med kataloger till mig (va mycket saker som jag inte ens visste fanns, som jag nu behöver mer än något annat, haha)
Efter visiten for Malin åt sitt håll o jag tillbaka hem till min kära mamma.
Där ställde jag mig direkt vid spisen o började laga mat. Mojji fick äran o ta hand om avokadon (den absolut tråkigaste delen..) Lax och kräftstjärtar med bulgur o limedressing bjöds det på =)
Väntade till mamma hade ätit upp innan jag talade om att det va GI ;)
Lilleman fick en tröttattack vid 18, han fick borsta tänderna, få på pyjamas o äta välling i halvkoma.. Sen körde vi hem, men en unge som somnat innan(!?) vi satte honom i bilstolen.
Jag o Rickard var ute o fixade på framsidan o på altanen några timmar innan vi gav upp för dagen..
Lille kom in som ett skott idag när pappas larm gick av.. Kröp upp hos sin mamma i sängen o vi sov till 9 =) Åhhh... va skönt!!!!!
Nu ska jag ta en rajd på crossen, sen ska jag lämna lille hos mamma då jag ska jobba kväll (min sista..) Helena ska passa honom idag, sen ska han på skolavslutning med mamma imorrn. Han älskar o va med henne i skolan..!
Nehe.. hopp o iväg..

PUSS

Inga kommentarer: