tisdag 15 juni 2010

Roadtrip


Så va denna dagen slut. En härlig dag på jobbet, blev sen en härlig kväll hemma =)
Farfar Jörgen va här en liten runda o drack kaffe o blåste såpbubblor med lilleman, mys! Givetvis va de tvungna att kika lite på motorcykeln också ;)
Imorgon åker jag på roadtrip - ska till Stockholm med jobbet! Ska bli så roligt, kommer sakna mina killar.. men det är ju givet.
Ska snart plocka o städa lite här hemma, så mannen slipper tänka på det medans jag är borta ;)
Sen blir det packning för hela slanten.
O vilket oväder vi hade idag, kan man inte tro nu när man kollar ut genom föntret o hör fåglarna kvittra..
Imorgon hörde jag rykten om att det ska bli grannt väder iallafall, så vi håller tummarna lite extra för det.
Nu får jag nog sätta fart om jag ska hinna något..

Puss

1 kommentar:

J sa...

Nämen hejsan hej! :D

/Johanna - http://salkert.se