lördag 19 juni 2010

Bloggtorka..












Stockholmsresan va super! Jag säger det igen, vilket jobb jag har! =)
En aning ont i häcken efter så många timmars bilkörande.. Men inget man direkt tänkte på mellan alla skrattaanfall. För de kom som hagel.. tror nästan vi kissade på oss ett par gånger, haha ;)
Sitter nu o har ätit en ganska sen frukost.. Jag o lilleman sov till 8.40 idag.. Ibland har man lyx!
Håller på o tvättar o städar här hemma.. (ovanligt va?)
Dagen ska bjuda oss på Josse o Lilly är det tänkt.. Härligt! Gissar på loads of kaffe =)
Snart ska jag o min lilla goding in till stan o fixa lite ärenden.
Men får nog pyssla lite till här hemma först...
Kan nästan lova att jag skriver mer ikväll.. Finns kanske lite mer o bjuda på då ;)

Nu ringde precis Noels farfar. Noel o han ska till Åhus o kolla på MC kortege i eftermiddag - gissa om någon kommer bli lycklig?!
Puss

Inga kommentarer: