söndag 13 juni 2010

Here I am!





Se där ja.. Nu blev ni chockade va? ;)
Sitter nu o lyssnar på när tvättmaskinen snurrar.. Ska snart masa rumpan ur stolen o städa undan lite.. Men bara lite, för mer orkar jag inte, haha.
Hittade superfina blommor idag, o vilka priser (kändes nästan gratis.. men bara nästan)
Vi fick med oss 2 donnor till, moster Helena o lilla Malin hängde på oss till blomstershopen.
Vill ge mig själv en stående ovation idag, jag har städat bilen! Jippie, va ren den blev..! Okej, kanske skulle behöva dammsuga den lite med.. men men.. Hade inte tillgång till det under städningsrycket =)
Sen körde jag hem till min lilla familj i Asarum. Har saknat er så mina fina! Fick massa kel av lilleman. O goa skratt med Becca som vanligt =) Måste ses snart igen!
Imorgon... imorgon börjat jag på mitt nya jobb - längtar!

Samtal mellan Rickard o Noel:
(de befinner sig i vårt sovrum)
Noel tittar ut o ser en byggnad :-Titta pappa, ett hus! Är det ditt hus pappa?
Rickard:-Nej gubben, det är Lagerbergs..
Noel (tyst några sekunder):-Aha... (nickar förstående), Nagelbajs!

Sååå kul!!!
Nehe, nu ska jag försöka göra lite nytta..

Puss Hej!



Inga kommentarer: