söndag 13 juni 2010

Häcken full häcken full


De senaste dagarna har onekligen varit fullspäckade, från morgon till sen kväll. Härligt =)
Kan inte räkna upp allt vi gjort o hittat på, skulle få sitta här en evighet.
Men som sagt så jobbade jag min sista dag på IVA i fredags, o på måndag börjar jag mitt nya jobb!!! Trivs redan, fast jag inte börjat än, haha (en gång udda, alltid udda..)
Idag är rocken slut... Har inte direkt störts av det i år.. Förutom en kväll då vinden låg på rakt hit. Då va det en smula svårt att sova =) Rickard är där o jobbar idag. Ska tuta när jag kör förbi honom!
Vi ska snart köra till mamma, sen blir det till o ta med henne på en liten färd till o handla blommor. Denna tiden är så underbar, med alla blommor o allt grönt! Jag hoppas på några sol (iallafall uppehåll) dagar, så jag kan göra rent o olja soldäcket.
Ska hem till min lilla Becca idag, dricka lite kaffe o prata gojja! =)
Nu sitter jag bara här o mumlar i skägget känner jag..
Kanske har något vettigare o skriva ikväll.. (förmodligen..! haha)
KÄRLEK

Inga kommentarer: