söndag 27 juni 2010

Härliga!!!





Nu var snart "minisemestern" till sin ända.. Har vart 3 underbara dagar med familjen.
Imorrn är det tillbaka till jobb igen (inte för att jag klagar..!) O lilleman behöver tillbaka till dagmamman, MY GOD va han blir rastlös när han måste vara hemma o va sjuk.. Även om man försöker sysselsätta honom så funkar det icke! Har även tjatat om att han vill dit, så man börjar väl bli lite traggig ;)
Idag har vi skött undan ärenden.. Handlat det sista (nästan iaf..hrrmm..) till glasväggen i badrummet, som ska börjas på nästa vecka - jippie!!! Sen tog vi en söndagsbuffé på Rosegarden, tillsammans med våra vapendragare =)
Okej, jag råkade kanske handla något mer än blocklock-lister o lim.. KANSKE...
Va o handlade på Konsum.. Grabbarna väntade i bilen för Noel hade somnat.. Jag skulle handla vad som behövdes till middag ikväll (typ 3 saker), Rickard blev lite förvånad när jag stövlade ut med 2 proppfulla kassar ;P Handling jag slipper i veckan alltså.. Man får inte va dum!
Hem o lämnade det.. Killarna klöv lite ved, ja tills Noel tröttnade. Då bestämde han att vi skulle åka o mata ankorna vid slottet. Så det gjorde vi =)
Nu är det relativt lugna gatan här hemma.. Lille är i insomningsfasen o mamma o pappa inte långt därifrån, haha..
Nu ska jag göra det roligaste jag vet - betala räkningar! (huuu...)
Puss o hej!

Inga kommentarer: