måndag 28 juni 2010

End..



Jaha, ytterligare än dag ligger bakom oss..
Lilleman börjar bli bättre, har vart fullt ös hos dagmamman o han har ätit som en häst =)
Även jag har haft en fartfylld jobbedag idag! Har hunnit med o besöka det ena trevliga stället efter det andra.. ;)
Körde direkt hem till lilla mamma efter jobbet.. Mina killar kom lite senare. Där bjöds det på mat o bad i poolen - härligt! (ja, vi åt inte i poolen då..)
Plutti somnade i bilen på vägen hem (va väl ganska väntat då han slumrade i morfars knä redan en stund innan..)
Rickard har kört med röjaren, så snart ser det kanske bebott ut här ;)
O jag åkte på o städa.. inte en.. utan TVÅ bilar!!! Men visst... nu är det gjort.. Känner mig ändå en aning duktig.
Nu blir det en snabbdusch o sen bums i säng. Kan behövas efter en sån weird natt jag haft.. Fått dille på att vi försover oss.. Kul o vakna skitstressad vid typ 2.30 o sen x antal gånger efter det också.. Vid 4.30 gav jag upp.. Då steg jag ur sängen o pulade lite.. Sen däckade jag igen, haha..
Måtte denna natten bli en smula mer normal.. (kan vara svårt när inte jag är det..)
Höres imorrn vänner!

Puss

Inga kommentarer: