tisdag 11 maj 2010

Amazing day!












Vilken dag jag har haft!
Började dagen med den obligatoriska rundan på crosstrainern.. Svett, svett =)
En liten dusch på den o jag var redo!
Körde lilleman till dagis, går bättre dag för dag, ingen är lyckligare än jag!
Sen styrde jag kosan mot Mörrum, hem till lilla fina Malin, kika in hennes underbara blogg vettja:
Vi tog en dunder fika på Ninas, ehh.. vadå gott? Mmm...
Sen tog vi ett ärevarv på 11:e maj marknaden, mja.. vi hittade fina halsband iallafall, o fick oss många goa skratt =)
Svenne goes indan...
Lite shopping på Konsum, för o bjuda päronen på middag..
Fick supersöta plantor av Malin - en majs o en vattenmelon - Tack!!!
Hämtade mitt lilla charmtroll på dagis, han berättade hela dagen på 5 minuter, det gick undan kan jag säga, haha..
Vi körde hem till mormor o morfar.. Massa lek, massa kel =)
Lagade god mat som försvann i ett naffs!
Pappa Rickard jobbade länge idag... Men nu är han hemma med mig här i soffan..
Lilleman är fortfarande förkyld o hostig, hoppas det lägger sig snart..
Imorgon väntar en fullspäckad dag..
Nu är jag minsann trött, o då vet ni vad som gäller..
Sov gott alla sötnosar!

Dagens citat:
- One podding por favor! (Malin, you kill me, haha)





1 kommentar:

Unknown sa...

Du Hanna, om jag vi har hönor du och jag. Och du ger mig en så har vi lika många, men om jag ger dig en så har du en mer än mig. Öh. Hur många hönor har Hulda i granngården då innan en frös ihjäl?

Tack för idag! Du är guld! <3