onsdag 12 maj 2010

17 dagar..


... till jag ska stå brud i denna kyrkan..
Är jag nervös? Nej, faktiskt inte.
Kommer jag o bli? Troligtvis, haha.. Eller ja, vem vet.. kanske inte.
Är nog mer nervös för möhippan ;)
Vilket sunkväder vi blev bjudna på idag.. Helt uppfylld av sol o glädje, sen pang - regn igen!
Hörde t.o.m att det åskade för en liten stund sen. Fii faaan! Är sketarädd för åskan!
Jaha, valde att ha lilleman hemma från dagis idag.. Kanske lite egoskäl men vadå då? =)
Vill hinna njuta av honom riktigt ordentligt nu innan jag hoppar på jobbet inne på CSK. O om jag är ledig.. Då kan jag väl få njuta??
Huu.. nu mullrade det igen.. Känner hur håren reser sig i nacken..
Förutom mys me litet barn, så har denna dagen gått åt till lite finslipning av diverse bröllopsplaner. Jag har haft riktigt skoj ska jag säga.
Känner att det kommer blir en toppendag, som alla kommer minnas!

2do-lista idag:
* Lunch hos mami o lämna lille
* Röntgen hals/rygg 13.00
* Hämta brudklänning
* Träffa Elin för fika o snack om hår
Mmm.. sen tillkommer väl givetvis det där roliga som man gör typ varje dag.. Städa o tvätta..
Oj, jag kanske skulle ta o göra mig iordning nu.
Imorgon är ledig dag, så jäkla gött!
Återkommer kanske ikväll med lite skojsig (o helt onödig) information.

Pöss

Inga kommentarer: