torsdag 29 april 2010

Sista natten denna veckan

Ja, nu går jag snart på min 4:e natt.. Det känns kan jag säga, är ganska så slut..
Har precis vart en sväng i Karlshamn o vart ute o gått en härlig timme med min Melina =)
Dagen har bjudit på.. tjaa.. i stort sett inget annat. Hämtat lille på dagis - där han hade gråtit hela dagen. Han har knappt någon röst kvar =(
Min älskade mamma kommer hit o tar honom imorrn, så han ska va hemma från dagis. Jag behöver bara sova några timmar eftersom jag inte ska jobba fredag natt..
Imorrn ska det köpas brudskor - jippie!!! =)
Måste även köra in till Sölvesborg o fixa lönelapp, det suger ju lite... Men, ja, lön vill jag ju helst ha..
Tog bilen till jobbet igår p.g.a regnet, men ikväll blir det cykeln igen!
Nehe nej, nu ska jag minsann vila lite innan jobb...
Puss hej!

Inga kommentarer: