onsdag 28 april 2010

Regn regn



Saknar solen, tycker att allt blir lite mer trist när det är grått o regn.
Har fortfarande inte vilat... Hanna!!! Kan inte.. Kommer liksom inte till ro.
När vi hämtat lilleman så körde vi hem till mormor på lite snabbfika. Jag drack kaffe (klappar mig själv lite på axeln..) O Noel åt glass i mängder =) Lite lyx sådär en vanlig tråkig onsdag.
Det dåliga samvetet sticker lite i mig när jag är iväg o jobbar så mycket...
Dagis går fortfarande sådär.. Men det blir väl bättre..
Fick mitt första 4-veckors schema från IVA idag! Det var roligt =) De första 4 veckorna är introduktion, plus 2 dagars utbildning. Ska verkligen bli otroligt spännande!
Har betalat de där skittråkiga räkningar också.. Pengarna kommer.. o.. POFF, så var de borta!
Tror jag ska pilla i mig en varma koppen.. Ne, gå på crosstrainern först.. Så, då va det bestämt ;)
Har fått en jättehög med tidningar av mamma som jag ska ta med mig till nattens jobb. Boken jag läste börjar lida mot sitt slut.. Lite halvskum bok ändå.. "Den döende dandyn"
Har nog ingen mer information o dela med mig av..

Sov gott sen!

Inga kommentarer: