måndag 1 mars 2010

Tufft..


Nu sover äntligen den lille mannen.. Han va lite motsträvig idag, kände väl att det va något lustigt med pappa... Ville bara sitta hos honom hela tiden, men tillslut somnade han gott i mammas armar (dessa armar får duga ett tag nu..)
Allt gick bra med Rickards operation, dock har han ju sanslöst ont nu. Stackars älskling! Gör vad jag kan för att underlätta för honom. Han fick lite smärtstillande av mig nyss, så hoppas han får lite sömn iallafall..
Känner redan nu att jag får planera allt lite i förväg.. Tur att jag redan är sådan från början, haha.. Kontrollfreak?! Jag?? Neee väl ;P
Men visst, det blir ju ett bortfall på en person i hushållet. Jobbigt för båda. Förstår att det är jobbigt för honom att se mig göra allt o lite till.. Man får pussas lite mellan varven, det gör allt mycket bättre! =)
Noel har haft en toppendag med sin mormor, de har vart o hälsat på "tantorna" i Valjeviken =)
Imorrn blir det till o lämna lilleman hos dagmamman, fara hem o städa, sen ska jag vara i Karlshamn 11.30, för då ska jag klippa o färga håret - Längtar! Väl färdig där antar jag att det är dags o hämta lille älsk igen.. Sen står hushållsgrejerna på schemat.
Nu ska jag se till o duscha, sen blir det nog så att jag kryper ner i sängen, ska orka morgondagen också!

Mamma - Jag tänker på dig, du är så värdefull för oss. Vi älskar dig så otroligt mycket o önskar dig enbart det bästa! Din kärlek ger oss värme. Jag/vi finns alltid här för dig. O vilka beslut du än tar i livet så stöttar jag dig! Din famn har välkomnat mig o mina tårar så många gånger, o min famn finns här för dig. ÄLSKAR DIG!

Inga kommentarer: