söndag 14 mars 2010

Tiilbaka


Nu är jag ledig i 2 dagar, så nu har jag tid o sitta här igen ;)
Nätterna i nattpatrullen har gått jättebra! Jobbat ihop med jättetrevliga tjejer! Det roligaste av allt är att den ena tjejen bor 2 hus ifrån oss =) Ibland är världen liten, haha..
Natten som gick önskade jag att jag hade haft kameran med mig.. Iförda utomjordingsdräkter i dessa magsjuketider.. Otroligt söta va vi, jag o Mia ;)
Sov superlänge idag, 4 nätter tog ut sin rätt. Rickard o Noel körde till mamma o badade..
Noel har ärvt ytterligare ett av mina "dillen" - solglasögon! Just nu kör han på mina med klarröda bågar (helst uppochner) o han tycker att han "rocks the world".. =) Ja... man kan inget annat än älska dem, haha..
Idag har vi elektriker här som fixar med elen i badrummet - lampor o golvvärme kan ju va ypperligt bra o ha =) Självklart har vi eliten här, så vi behöver inte tveka på slutresultatet!
Men det har ni nog förstått, vi använder oss bara av de bästa ;) Hofflander klanen (älskar o kalla dem det, haha) litar jag blint på!
Fatta, att om 2 veckor har jag (okej vi..) ett nytt, superfint badrum... Insane!!!
När ja får ett av mina psykbryt av all röra här hemma.. Då får jag sätta mig ner o fokusera, fokusera på att vi är verkligen på väg att få vårt drömhus. Inte för att det är fallfärdigt drirekt, men inte riktigt vår smak... De rummen som är färdiga, det är så vi - rakt igenom. Man vet att rummen är perfekta när man liksom inte riktigt vill gå ut ifrån dem =)

Nu känner jag att jag mest sitter o svamlar, men skitsamma...
Vädergubben lovade mig fint väder idag - han ljög den jäveln! I will haunt you gubbe!
Skjuter fram Nytorpet till onsdag, då mamma ville låna kidden lite.. Lite lekplats kanske?
Kan va skönt o komma ut i friska luften lite innan man ska gå på o jobba igen..
Ikväll blir det troligtvis promenad med min Melina. Kan behövas, börjar se ut som en kubik nu.. Skyller allt på dessa 4 nätter! (jo.. jag kan skylla på vad jag vill, även om det kanske inte är sanning..)

Nej.. nu kan jag inte komma på mer dösnack för tillfället..
Återkommer ikväll med lite mer onödiga fakta ;P

Inga kommentarer: