söndag 14 mars 2010

Somna?


Hur ska jag kunna somna ikväll? Lite detta som är nackdelen med nattjobb.. När man ska tillbaka till "verkligehten". Äsch, det går nog.. (hoppas jag..)
Nu har jag o min lilla Melina vart ute o promenixat, blev en rejäl o härlig runda. Hon hann dessutom visa alla sina drömlägenheter ;) Very nice! Har redan bestämt promenad-date imorrn också. Vi ska ta tag i våra liv hade vi tänkt (hur många gånger har man tänkt det egentligen..?)
Hon får nog ta tag i mitt också tror jag.. haha..
Under vår promenad såg vi minsann ett stjärnfall, självklart önskade vi oss (jag fick tvinga Melina lite..) nu återstår o se om någon lyssnade..
Nej... nu fick jag blackout, helt blankt i hjärnan så det är väl lika bra jag slutar då.. =P

Natt!

Bjuder på en liten bild på Melle (nostalgitripp..) Ni kan ju sudda ut Lunken om ni vill, haha..

2 kommentarer:

Melina sa...

Du hanskipanski, säg åt din karl att bränna skiva med alla bilder så att jag kan få lite ifyllnad på mina minnesluckor från den kvällen..och den andra kvällen i februari med ;). Måste se hur ful jag är på alla bilder. Och what the hell is going on with the räcka finger på varenda bild?! HAhahaha

Hanna Hofflander sa...

Haha... tuffegesten =P
Skivan is done, tar med den imorrn!