fredag 2 oktober 2009

Väklommen helg!

Detta inlägget skulle egentligen lagts in igår av min älskade sambo... Men denna bloggfria man visste inte hur man gjorde... Det sparades dock, så jag lägger ut det nu - enjoy =)

Jaha, nu var denna veckan till sin ända... Kvällen har jag spenderat med att måla porslin (okej, ni kan sluta skratta nu...) Kanske en smula PRO varning på mig, men f*n va kul det va... Bara sitta o fixa o snacka massa skit (lite allvar också kanske...) Blev mer än glatt överaskad av hur roligt det var. Stort tack till Kerstin som fick med mig på detta!
Jaha, o helgen ska spenderas på Lagunen.. Mmm... Vet inte riktigt vad jag ska säga...
Men först ska jag o lilleman göra Karlshamn en smula osäkert =) Så pappa kan få vara lite i lugn o ro med alla projekt som hans ack så underbara sambo har hittat på till honom... Visst är det bra o vara kreativ? Det bästa av allt är när någon annan får göra alla ideér till verklighet ;)
Noel har nu lyckats demolera allt som hans mamma någonsin ägt i sminkväg... Det började med de två paletterna med läppstift (o en halv palett ögonskugga), dessa målade han hela golvet i badrummet med.. Mmmmycket fint! O mammas gosse visste självklart att man var tvungen att ha lite på läpparna, haha.. Idag har paletten med puder o täckstift fått ge upp sitt liv.. När mamsen kom in på toaletten hade Noel så fint målat hela handfatet o sin lilla brandbil med alla nyanserna =) Även detta underbart fint... Men helt plötsligt började pappa lägga sig i.. Han tyckte minsann inte det kunde vara nyttigt att äta en hel palett med puder, ne kanske inte... O till råga på allt... så tyckte pappa att lille fisen skulle duscha också... Vilken pappa, haha... ;)
Måste även tillägga att han även har målat sin nya bondgård med 7 stycken kex idag...
Tänk va lite bus kan förgylla en mammas dag. Mitt lilla gryn som (nästan) alltid får mig o le....


Nej, nu är det tedags o soffmys...
Puss!

Inga kommentarer: