lördag 3 oktober 2009

Regnigt värre




Idag är det höst på riktigt, regn och blåst... Då är det riktigt härligt o komma innanför dörren o se den sprakande brasan.. Myyyyys =)
Tänkte lagt in bilder på Noels sminkmassaker igår, men det tog så lång tid så jag orkade inte vänta.. Bjuder på dem idag istället =)
Förmiddagen har vi spenderat hos MM.. Jag tog mig en varm go dusch o sen körde vi till ICA för o bränna pengar, haha... Sjukt egentligen vad det kostar att äta =/
Pappa R har vart effektiv här hemma o slipat luckor, på något konstigt vis känns det som om dessa luckor förökar sig... Mycket snabbt dessutom... Jag längtar så, tills jag kommer ut i köket o alla mina luckor är vita istället för (ful)furu!!! Snart snart Hanna =)
Nehe, nu ska jag väl göra mig redo för o köra till jobbet... Hmmm... Jaja, det blir säkert bra..
Önskar alla en trevlig eftermiddag/kväll!
Pöössss!!! ;)

Inga kommentarer: