torsdag 27 augusti 2009

Mindre roligt...

Jaha.. Ensam igen.. Haha.. Har lämnat kärleken hos dagmamman, men lämnade honom lite senare idag eftersom jag ska iväg.. Ville njuta lite extra av honom då =)
Har precis betalat alla räkningar. Finns det något som är tråkigare än det? Kanske, men det är då f*n inte mycket iallafall.. Tänk o få slippa dem en månad, lägga alla de pengarna på något mycket roligare istället. Slippa se dem flyga iväg som oljade blixtar..
Ska strax ta mig i kragen o packa lite. Ska styra bilanosen mot Katrineholm lite senare i eftermiddag.. Begravning imorgon, usch, aldrig roligt.. Lilla mormor, du fick frid som du ville. Men sakna dig, det kommer vi att göra!
Måste in till stan med.. Har insett att jag verkligen inte har något att ha på mig. Det jag har är ändå lite för somrigt.. Men svart funkar ju alltid...
Känns inte ett dugg roligt att köra ifrån mina killar. Noelfis märkte att det var något skumt i görningen idag, ville inte alls släppa mamma när vi kom fram till dagmamman.. Satt som en liten plåsterlapp o ville bara kramas. Älskunge!!! Mamma saknar dig redan!
Har lovat mig själv att jag ska köra en sväng på crosstrainern innan jag sticker idag.. Varför lovar jag mig själv sådana dumma saker ibland? Jaja.. men när det är gjort så är det =)
Nehe... Kom igen nu Hanna..
Längtar efter min dator så jag kan lägga upp lite bilder =/
Ha det gott alla!

Inga kommentarer: