onsdag 26 augusti 2009

Hej alla...

Nu sitter jag här... Ensam... Josse o Lilly har precis åkt, va här på en snabbis kaffe =)
Lille är hos dagmamman.. Kanske skulle ta o slå ihjäl lite tid med att vika in tvätt.. Tar ju säkert 5 minuter =/
Fick min lönelapp idag, totalt nederlag, hade räknat med mycket mer. Fattar noll. Kan det inte bara vara roligt ibland? Kanske ska ta en funderare till på Ullared, man vill ju ha noll begränsningar när man är där... Shoppa helt vilt o så =)
Jaja, dessa lönelappar o dessa människor.. Jag vet bara mer o mer för varje dag att mitt beslut (ett nytt beslut kan jag tillägga) är totalrätt.. Rätt för mig o rätt för min familj.
Jag citerar Melina: Oh fan, då kommer du tjäna fett med cash ;) Ja tack är allt jag har att tillägga! O inte bara det, ett jobb som ger en större mening till mitt liv, som gör att jag kan utvecklas som människa.. Det kan väl ändå bara bli rätt?
Man kan ha många drömmar, men man får sålla... Till slut hittar man ändå det som känns helt rätt. Många diskussioner fram o tillbaka här hemma har lett fram till det slutgiltliga beslutet. O ja, det känns bra!
Måste ge min kära sambo en eloge. Han sviktar aldrig, inte ens lutar lite när det stormar som värst. Alltid en stadig klippa för mig att hålla tag i o luta mig emot när mina egna ben inte vill bära o hålla kvar mig på marken. Det betyder enormt mycket för mig att få krypa in i dessa trygga armar o viska ut vad jag egentligen tänker på, bara o få ventliera, sånt som kanske inte ens har något uns av sammanhang... Men där kan man ligga o bubbla på bara, om allt o inget, tills man känner sig lite lättare o stenarna börjar ramla väck från axlarna... Så... TACK älskling!

O lånedator har vi också, så tyvärr blir det inga goa bilder o se på... Jag får överösa er med dem sen =)

Inga kommentarer: