söndag 5 juli 2009

Vilken helg!











Ja, jag ska börja med att be om ursäkt för mitt urkassa bloggande den senaste tiden.. Men till mitt försvar är det väldigt svårt utan dator ;)
Denna helgen (läs söndagen) har både jag o pappa Rickard vart lediga (!?) Jag jobbar ju varannan helg, men Rickard jobbar mest jämt...
Igår, ja, då jobbade självklart Rickard o jag o lille va hos MM.. Gick på stan o svettades något sjukt...
Men denna dag är verkligen något att tala om =) Dagen började lugnt o skönt, hela familjen sov till halv åtta, vilket var ljuvligt! Sedan bar det av till Skånes Djurpark! Helt underbar dag, med väldigt trevligt sällskap! O lilleman han red minsann, vilket ni kan se bildbevis på ;) Noel älskade det o pappa va mest rädd för havremopeden.. Haha..
Halvvägs genom parken fick vi ett telefonsamtal med ett erbjudande som man inte tackar nej till, middag hos faffa o Niiina. Jättegod mat o mysigt som vanligt! Imorgon ska de ut o resa, så vi önskar dem en säker resa o massa skoj!
Imorgon fyller lilla Fina Joss år, så dit ska vi o gratta o fika lite =)
Sedan ska vi till Becca, Liam o David som vi inte träffat på år o dagar! Verkar bli en toppendag imorgon också! Men mer om det imorgon..
Lite plock o pill nu, sen blir det sängen!

Godnatt!!!!





Inga kommentarer: