lördag 9 maj 2009

Helg igen..







De senaste dagarna har det inte hänt så mycket... Har vart hemma hos min lilla mamma o ätit middag. Köpte med mig grejer och lagade middag där, kändes som hon kunde behöva det. Hon har fullt upp hela tiden, eller rättare sagt gör så att hon har fullt upp. Med häcken full är det lättare att låta bli, låta bli att tänka på saker som gör dig ledsen... Finns här Mojj, det vet du!
Igår var det jobb.. Körde förbi Josse en runda, va ju tvungen att se dem nu de kommit hem från solsemester! Sen körde jag direkt hem till Hanna o Elvis, där en kelsjuk Sune attackerade mig =)
Sen kom även lilleman o kröp upp i knät.. Då blir man minsann mallig kan jag säga!
Noel hade sovit över 2 timmar hos dagmamman igår - skönt! Men att lämna honom på morgonen är fortfarande något av det värsta som finns... En klockren beskrivning är nog; kniv i hjärtat...
Nu ligger de o sover mina fina.. Kan ju erkänna att jag gärna hade krupit tillbaka ner =)
Men nejdå, nu ska jag strax köra o jobba.. När jag slutat idag ska vi ta oss en rejäl skogspromenad - härligt! Känns som det hade vart väldigt skönt.
Kvällen bjuder på trevligheter, Jonas o Ida kommer hit o ska grilla. Alltid lika roligt och trevligt när de kommer! Gissar på att det blir kycklingfilé o sallad... Momms! ;)
Nehe... nu ska jag nog bege mig..
Ser faktiskt ut som om det skulle bli skapligt väder idag, hoppas, hoppas!

Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer: