onsdag 7 januari 2009

Männen i mitt liv...




Nu har jag gått bredvid mina 2 kvällar. Var verkligen skitroligt! Har bestämt mig för att jobba kväll där i sommar.. Får jag inte kvällstjänsten så flyr jag väl till mitt trygga näste Lagunen =)
Har fått lite fler jobbdagar denna måanden, men kunde gärna vart några fler.. Inte många mammadagar kvar (o min mammapeng är ju inte direkt den fetaste...)
Idag ska jag o systeryster på anställningsintevju.. Man kan ju hoppas - håller både fingrar o tår...
Det är säkert någon porrstudio, eller vad säger du babe? Haha... Min video kan heta "Big Mama" ;)
Imorgon fyller jag minsann 25, tänka sig! O snart fyller lilleman 1... Herregud...
Nehe.... Idag bjuder jag på 2 fina bilder av de 2 finaste jag vet... Min killar!

Ut o gå en runda i solen sen... Undebart!

Önskar alla en bra dag!

1 kommentar:

Linda sa...

Hanna, kolla min blogg om du inte redan gjort det =) Puss!