onsdag 21 augusti 2013

Höst = Bloggtid?

Tänkte att man kanske skulle ta o försöka blåsa liv i den här bloggen igen.. kan det va så att det går bättre när hösten kommer o man spenderar lite mer tid inne..? Den som lever får veta om detta försöket blir ett lyckat ett ;) Vi har blivit ytterligare en familjemdelem rikare. En liten kattbebis sätter nu även vovven på plats. Vad namnet blir tvistar de om lite hemma. Lovar att jag ska hålla er uppdaterade. Tycker absolut att alla ska köpa detta numret av "Vi Föräldrar"! För där är minsann jag o mina barn med! Har inte köpt den själv än.. men får den skickad till mig av en liten raring =) Nej, nu är min lilla lucka på jobbet slut, tillbaka till verkligheten en timme till, innan det är dags för hemfärd. Ska försöka va en aning roligare o bjuda på lite bilder nästa gång. Ps. Ikväll är det träning med Rickard, bara så att alla vet varför jag går lustigt de närmsta 2 veckorna sen..

Inga kommentarer: