torsdag 7 februari 2013

Veckan sprang förbi

I förrgår fick jag ju sällskap på min pw. Jag o Alexandra pinnade på o munnarna gick nog nästan lika snabbt som benen. Känner av i benhinnan på vänster ben att det va lite för halt, då jag gick ner i både split o spagat samtidigt ett x antal gånger! Bambi släng dig i väggen, här kommer tanten i reflexväst!
 
Igår kom Malin på besök, lite lagom övertrötta o busiga, så blev resultatet ganska mycket skratt. Här fotades (inte mig, då jag mest liknade ett bergatroll), men mina fina barn kan ni se här:
Noel fotade såklart också, o Ella utvecklade två besattheter. Att sätta på linsskyddet på kameran igen o att upprepa Malins namn, som något hemligt mantra.
Malin håller på o knåpa ihop en ny bloggdesign till mig, så snart blir det nytt o fräscht, med ny adress o allt. Lovar att en vidarelänk läggs upp här då. Åhh.. ska bli så spännande!
Kvällen spenderades med vän o film.
 
Idag är det streetdance för Noel, som han längtar! O jag längtar nog nästan ännu mer efter min afrodans. Är onekligen beroendeframkallande!
 
Idag visade vågen trevliga resultat. Mäkta stolt att jag bara har 1,5 kg. kvar till min ""innanEllavikt".
Periodvis har det vart kämpigt som bara den, men annars har det flutit på bra. Kosten har jag ju inte ändrat så himla mycket med. Uteslutet vissa saker helt o dragit ner på andra. Men hungrig är jag aldrig. Eller jo.. på morgonen, frukosten är alltid galet välkommen ner i magen!
Men att röra på sig är ju såklart a och o, som alltid. Min crosstrainer är en trogen (o lite hatad) vän, powerwalksen o springrundorna är ju mest bara härliga. Ja, o dansen behöver jag väl inte säga så mycket om?
 
Nu tänkte jag att jag skulle göra lite nytta innan barnen ska hämtas hem från förskolan. Tvättkorgen verkar ha en förökande förmåga på smutstvätt, så den blir väl prio ett. Handla kan ju va skönt o hinna med också.
Ikväll bjuds det på kycklinggryta här hemma.

Inga kommentarer: