onsdag 4 april 2012

Påsken är här

Inskolningen med lilla prinsessan går bra =) 3 dagar nu, utan problem, men nu tar vi lite påskledigt från förskola o allt. Imorrn får jag ha mina kiddisar hemma hela dagen!
Veckan har vart full med pusslande o jag tackar alla från djupet av mitt hjärta, som hjälp oss o passa Noel.
O här händer det grejer minsann, kaminen börjar komma på plats. Har 2 helt fantastiska killar här som sliter som djur! =)
O idag är ingen vanlig dag, för idag är Malins födelsedag. Grattis till dig fina vän!
Nu sover snorpan middag ute i vagnen, som vanligt. Är onekligen tur att det är favvostället att sova på nu när det är fullt röj här inne =)
Har vart lite paus med "projekt övervåning" ett tag nu, men i eftermiddag blir det andra bullar! Då skickar vi upp pappan o jag o minisarna bakar.
Nu ska jag passa på o äta lite, innan nästa grej drar igång.
Bilden är från igår eftermiddag o don´t fear... tapeten ska också bytas ut ;)

Inga kommentarer: