onsdag 18 april 2012

Imorrn så..

Klockan är satt.
På 5. 5?! 5!!
Imorrn är bredvidgångsdag på Korsvångsgården.
Ska bli spännande att testa på ett nytt ställe.
Det är där jag ska spendera min sommar, iaf nattetid =)
Dagen har vart intensiv men härlig.
Lämning av barn, sotare, snabbkaffe med fina Frida, hämtning av barn, kaffe o lek hos våran lilla familj på Blåbärsstigen, hem, mat, barnpassning i form av världens bästa mormor anlände, arbetsförmedlingen (tjoohooo!), duschning av liten o läggning av barn..
Har säkert glömt bort hälften, men det är skitsamma =)
Nu inväntar jag Greys, sen ska jag kasta mig i sängen!
Mannen lyser med son frånavaro, just nu tror jag att han bor på jobbet.
Jag får ta en bild på honom, så jag inte glömmer bort hur han ser ut ;)
Imorrn ska jag beställa jobbklänning, har hittat världens sötaste!
Ska även ta o skicka tillbaka min lånetelefon (som jag trodde att jag hade gjort..?)
Mmm.. natten blir nog god =)

Inga kommentarer: