måndag 26 mars 2012

Kaffe kaffe kaffe

Kaffedejten hemma hos Malin blev lite av det exklusivare slaget, hon hade minsann köpt finkaffe i en såndär liten söt butik =) Så både chokladkaffe o vaniljkaffe intogs med glädje. Mömma!
Lite skitprat o många skratt senare, begav vi oss på en spontan storhandling till City Gross.
Jisses, personalen där måste ha trott att jag va en förrymd mentalpatient.. är van vid att man hittar, men icke där! Som en yr höna på tjack, sprang jag omkring mellan hyllorna o skrämde upp minst 2 i personalen med mina tillrop efter toapapper o annat smått o gott.
Nu behöver jag nog inte besöka en affär på minst en vecka.. eller jo.. jag måste köpa tvättlappar, jag gick in i snålmode i vägrade köpa deras dyra tvättlappar! =D
Som man kan va...
Fick även höra en av världens dummaste kommentarer. En tjej som som säger till Malin (som gått ner en hel del kilon i vikt btw) - Va fiiin du har BLIVIT! Käftsmäll på den! Blir enbart förbannad av sånt. Blivit!!? Va hon asful innan eller? As...
Nehe, nu är mina kvinnliga sysslor gjorda för ikväll.. tror jag... min hjärna har sagt upp sig, så det får nog bli läggning av liten mentaltant nu.
I helgen blir det jobb. Förutom saknaden av mina barn (mm.. där va den igen.. separationsångesten..) gissar jag på en givande i sjukt rolig helg!

Gönatt på er!

Inga kommentarer: