torsdag 22 mars 2012

Jodå

Nu ligger jag här.. i min sons säng.. datorn har helt hemligt flyttat upp här ;)
Noel är hos sin mormor o morfar o har det allmänt underbart. De skulle plantera blommor, åka fyrhjuling o leta kottetroll på berget =)
Ellan ligger o sover middag, hon va så trött så hon nästan satt o sov..
Har vart lite frånvaro från bloggen några dagar, men har haft fullt upp med allt o inget.
Ikväll tror jag minsann det ska läggas golv på Ellas rum - woohoo!
Skulle försöka klämma in en promenad också tänkte jag, i värsta fall ett pass på crossen.
Om 7 dagar fyller vår lilla donna 1 år, galet! GALET!!!!!
Har hittat en amazing tårta, även godkänd av storebror (han godkänner det mesta med socker i, haha)
Känner mig lite opepp på o ligga här o skriva =D Tror jag tar o går ner o hänger lite tvätt istället ;) Sen är det nog dags för lite lunch..
Emma - Jojjomenn! Träden ska väck, va inga som helst problem. Så det är göttans! =)

Inga kommentarer: