måndag 5 mars 2012

Härliga dag!

Nu sitter man här mätt o belåten.
Malin kom på kaffebesök lite efter lunch o vi pratade ihjäl ganska några timmar =D
Malin multitaskade bra, med en kaffekopp i ena handen o DjungelGeorge, eller jag menar Ella lite all over =)
Renbäddning av samtliga sängar ska strax göras o disken efter maten ska tas...
O kvällen bjuder mig på en promenix med min Engla! Lovely!
2 promenader idag, ja, man får passa på när det går. Man vet aldrig när mannen behöver jobba över =)
Jag gissar på att jag kommer somna ganska gott sen iallafall!
En liten man här hemma kommer onekligen somna gott efter sin långa cykelrunda idag. Märks att det tog på krafterna.
På lördag ska jag jobba o det ska bli lite extra skoj! Längtar riktigt oredntligt!
Fick en liten förfrågan idag o om det går igenom blir jag en glad quinna =D
Noel ska spendera hela lördagen hemma hos sin mormor, de behöver också sin lilla egentid.
Har lovat honom att han ska få ta med allt sitt Playmo, att man kan älska leksaker så innerligt..
Nehe, lite eld i rumpan nu kanske, så man hinner allt man ska.

Inga kommentarer: