fredag 2 mars 2012

Fredag kväll

Här har inte hänt alltför mycket idag.
Noel har lekt med sitt älskade Playmo o vi har kommit på att vovven smyger upp på ovanvåningen när vi inte ser. Hur han tar sig förbi alla hinder är en gåta =D
Han hade hittat en toarulle o lekt "hej mitt vinterland", hans matte uppskattade det sådär mycket.
Lillfesa har blivit skruttigare igen.. förkylningar tar ganska hårt på henne. Hon ligger där inne o rosslar o hostar. Usch.. kan hon inte få slippa..?
Jaja, hon är piggelin när hon är vaken iallafall, men hon behöver ju få riktig sömn.
Barnens farmor o Anders har vart här på lite kvällsfika. Rickard åt kakor så det räckte för oss alla =) Ovanligt? Jag hoppade dock o höll mig till kaffe..
Jag känner att jag behöver skärpa till mig lite igen, har blivit rent frosseri med kalas o allt =/
Va behövligt o skönt med en långpromenad idag. Vädret gynnar ju verkligen!
Imorrn ska jag o Frida åka med våra stora kiddisar till Andys, lite egentid med dem sitter inte fel. Så skönt att kunna lägga all fokus på ett barn några timmar. Både för barn o mamma =D
O pappan o Ellan får lite mystid utan oss. Härligt!
Ska försöka peppa till mig själv, så ett pass på crossen blir gjort innan vi ska åka imorrn.
Pepp pepp pepp! (fast jag känner mest blä! haha)
Nu ska jag snart gosa ner mig i sängen.. o hoppas på att Ellan (o mamman) får en okej natt.

Inga kommentarer: