fredag 2 september 2011

Hej där ute

Tänker bara printa några pytterader.
Vet att min frånvaro varit total här på bloggen.
Men inskolning på förskola o massa fina vänner har kommit före o sitta här =D
Ikväll är det invigning på Bellas Place som gäller o får skicka världens tack till min fina Engla som räddat mig totalt vad gäller utstyrsel! PUSS! 50-talet - here I come!
Nehe, om man skulle ta o börja med frillan nu, som jag känner på mig kommer ta toklång tid..
En liten notis till dig Ullis - Ja, jag älskar också Mairo, men den ena kvinnan som jobbar där, får citroner att framstå som sockersöta.. då är det en smula boring.
Men.. mamma Hanna är ju lite utav en hemmaknåpare, så jag klart tänkt ut en egen gardin, så nu ska symaskinen gå varm =D
Ha en underbar helg alla fina - det ska jag ha!

1 kommentar:

ullrika sa...

Haha! Hur menar du nu? Att du låtit förskola och vänner gå före bloggen?! :D