lördag 20 augusti 2011

Vart tar tiden vägen?

Inte många sekunder över denna lördag.
Hela familjen Hofflander entrade Mairo idag för att beställa rullgardin till lillemans rum. Blir bara krångligare o krångligare - damn you takfönster!
Köpte present till Oliver o gick några varv o bara kollade =)
Hem igen - en kopp kaffe - sen kom brunnsköparna. Fick vår slant o in med den i vanen.
Fixing, fixing, för sen bar det av på kalas. Oliver skulle firas med pompa o ståt!
Grillat o tårta o en hel massa barnlek. Malin har bildbevis (som vi hoppas att världen slipper se) på att jag onekligen har barnasinnet kvar! =D
Vi tackar o bockar till familjen Nolte för en härligt kalas!
Sen bar det av till Falkvik för o hämta repstegen jag köpt till lekrummet. Kommer verkligen bli ett himmelrike för barn där (om jag får säga det själv då, haha)
Hemma igen o barnen sover gott.
Jag o mannen ska krypa ner i soffan, se på film o försöka hålla oss vakna ;)
Imorrn ska grabbarna, inklusive farfarn till Vallåkra o kolla på häftiga bilar..
Jag o Ellan kör på tjejdag, då bilar inte lockar oss så väldans mycket..
Nehe.. nu drar jag mig in mot soffan..
Nattenatt

1 kommentar:

ullrika sa...

Klurigt med takfönster, men åååh gilla Mairo så mycket!! Hur gick det till slut då?