tisdag 9 augusti 2011

Snart godnatt


Mina små pluttar ligger o sover så sött.
Goare än goast o ha båda hos sig =)
Huset är blänkade rent o här luktar nystädat, tvätten är upphängd o luktar minst lika gott.
Filtret till fläkten är nu rengjort o uppsatt igen (det luktade inte ens lite gott..)
Noel passade på o rusa ut så fort solen tittade fram, så efter någon timmes utelek va han brun från topp till tå =D Fick bli en rejäl duschning på det! Han hade tvättat hela sig o alla 2000 duschdjur med schampoo - ja, de luktade gott, men det va en anings löddrigt, haha..
Nu sitter jag här med lite tända ljus o tvslappar.. Skönt efter en dag som blev ganska full ändå =)
Imorrn ska jag o Noel baka sockerkaka i hans Nalle Puh formar.
Nehe, lite mer ensamtid nu innan jag kryper ner hos mina godingar..

1 kommentar:

ullrika sa...

Det verkar så himla mysigt att baka med sina ungar! Önskar ibland jag vore lite mer huslig...