lördag 13 augusti 2011

Irriterad!

Mhhmm.. hur min dag startar är så otroligt viktigt.
Hur sjukt irriterande är det då att stiga upp, vara AShungrig, längta efter o få äta sin gröt o ser att den andra (mer puckade hälften) i hemmet har tagit den sista mjölken!
Suttit vid datorn o pimplat kaffe o som vanligt inte tänkt på att någon annan i världen kanske vill ha mjölk!? Detta händer allt för ofta...
Jag försöker få väck mina gravkilon, arbetar ganska hårt på detta, känner mig inte direkt som en heting om man säger så.. Alltså finns det ju ganska begränsade saker jag kan trycka i mig..
Men vem tänker på det när man (nämner inga namn, klart..) kan sitta uppe hela kvällen o pressa i sig godis utan o gå upp ett gram?
Inte mycket kan få mig irriterad, men snuva mig på det viktigaste målet på min dag - o du får fan stryk! Vänta bara tills du kommer hem - då är du inte så stor längre!
SKITRÖV!
(Ja, jag älskar honom o blablabla... man f*n, ibland alltså!)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, det glömmer du efter en puss. Du får ringa nästa gång så ska jag cykla upp med en liter mjölk till dig Hanna :D