måndag 1 augusti 2011

Full o härlig dag

På morgonkvisten tog vi det lite lugnt..
Sen bestämde jag mig för att Noel måste minsann få bada idag. Ja, jag ville också bada, men hittar inte min bikiniöverdel - fattar inte detta! Letat som en idiot o letandet ska fortsätta snart.
Ska det bli såhär fint hela veckan så måste jag ju få bada!
Sagt o gjort så tog Noel cykeln o jag Ellan i vagnen o begav oss ner mot Strandängen.
Tar nästan 50 minuter, så vi va riktigt svettiga när vi kom fram!
Han badade som den fisk han är o jag satt o hade djupa diskussioner med Ella ;)
Lisa, Maja o Hugo var där med några kompisar också.
Fick bli ett bad av det lite kvickare slaget eftersom Mia o Melvin skulle komma. Noel anser ju att man ska bada i minst 5 timmar annars, haha =D
Traska/cykla hem igen o så blev det fika o lek med fina M&M.
Barnen däckade snabbare än snabbt o här är nu undanplockat o sista maskinen tvätt är snart färdig..
Vet inte riktigt hur jag hann göra middag, men på något vänster blev den färdig =)
Nu ska jag andas lite en stund till innan jag ska hänga tvätt, sen blir det duschen för min del.
Ska plocka fram en kalvstek från frysen - så nu vet ni vad det blir för middag här imorrn!
Kommer lägga in ett inlägg innan jag går o lägger mig, med enbart bilder..
Jag vet att det är tråk utan bilder ;P

1 kommentar:

77 sa...

Tack för idag ....mycket trevligt...en liten snabbis blev det ju men nu vet vi ju vart ni bor så nu slipper ni oss inte hahaha....