lördag 30 juli 2011

Värsta gympasset!

Nu är soffan sanerad. Alla fläckar is no more - den ser ut som ny o luktar mumma!
Dock tog dessa 3 moment innan projektet var färdigt, musten ur mig. Svettades som på värsta gympasset o flåsade som jag vet inte vad... Lätt värt det iallafall!
Passade på o slå mattan också när jag ändå va på g. Ryamattor I do love, men de hemliga saker som kan gömma sig i dem skrämmer mig lite, haha =)
Så nu sitter jag här o har tagit en liten vätskepaus. Även turen i badrummet gjorde mig en smula andfådd. Mr.Muscles tvättsvampar gick varma må jag säga =D
Nu är snart hela huset skinande, rent o godluktande!
Rickard tog en paus i målningen... o TRÄNADE! Detta ser ju jag absolut inte som en paus, men alla är vi olika ;)
Antar att min vätskepaus får anses vara slut nu =S

Inga kommentarer: