måndag 25 juli 2011

När man inte får äta dem...

...så får man baka dem =D
Visst lugna gatan när jag skulle mecka biffar!? Nej, absolut inte! Lilla skruttan fick skrik o panik attack o gick absolut inte o lägga ifrån sig. Svettig mamma sliter upp garderobsdörren o drar fram BabyBjörnen, tråcklar sig i detta underverk o i med bebis.
Liten skvätt skrik till, men sen hängde hon där o jollrade så härligt. Vem har sagt att det behöver vara svårt? Ingenting är omöjligt!
Vi knåpade igenom oss 40 biffar, så vi rockar lätt, jag o mina kids! Utseendet på Noels biffar kan ju diskuteras, men tycker att han är helt underbar som vill va med! Det ger mig ro i själen.
Goda va de tydligen också, för han klämde 4 stycken =D Mammas hittepåbiffar..
O lugnt skulle jag ta det ikväll.. Men vad gör jag nu?? Jo, bakar siraps/kolakakor.
Hittade en klick smör i frysen.. min kära mor tycker inte att jag är riktigt normal, men det är jag ju inte heller ;P vem får tanken på att man måste baka, just för att det ligger en klump smör där? Jo jag.. =) O eftersom jag inte "får" äta dem, så blir det ju fler till alla som kommer hit, haha..
Min fina göbb har fått en rejäl stukning på foten, hoppas smärtan lägger sig till imorrn =(
Första plåten kakor är nu färdig..
O enligt mina beräkningar så kommer jag ändå va i säng till 23!
Godnatt! (o ni vet vart kakorna finns...)

Inga kommentarer: