tisdag 28 juni 2011

Kärringaviken

Dagen idag har spenderats på just detta ställe. Tillsammans med Lisa, barnen, Malin o Fia.
Bad, sol o en hel massa goa skratt.
Njutdagar detta, när man kan va ute hela dagarna o barnen kan rasta benen riktigt ordentligt.
Båda mina barn är riktiga utebarn - tur detta, för jag älskar också o va ute =)
Nu är man ganska slut, man blir så härligt trött i kroppen o knoppen efter o ha vart ute en hel dag!
Ska ändå dra på mig skorna o ut o promma en stund.. sen duschen o bums i säng..
Imorrn ska vi va på BVC redan klockan 9, hur ska detta gå?? Haha..
Lillan ska få spruta, antar att vägning o mätning också skall ske =D
Efter detta kommer Becca, David o Liam - klart fina magen också! =) ska bli så roligt att träffa dem!!!
Tänkte lägga ut en bild på mig o Noel, men eftersom jag ser ut som en hel världsdel så skippar jag det... Noel va söt iallafall, men det uppvägde inte mamma valross utseénde!
Nehe.. Hei o ivei

Inga kommentarer: