söndag 5 juni 2011

Älska

En behaglig känsla i magen - lycka tror jag det heter..

Infinner sig även idag..

Okej, sen är det visst APtrist att Rickard jobbar idag fast han skulle vart ledig =/

Gårdagen va fantastisk.

Jag o Noel planterade blommor o va ute i trädgården mest hela dagen.

Ella va ömsom ute i vagnen ömsom inne..

Noel Noel.. min lilla underbara son. Vi har verkligen så roligt ihop!

Han är såå stormandes förtjust i sin lillasyster, nästan mer rädd om henne än vad vi är =)

Hon har verkligen en beskyddare för livet.. O hon strålar som en sol när hon ser storebror.

Tänk att de liksom ändå vet.. fast de är så små. Amazing!

Josse kom hit på en kopp kaffe o lite mys i solen. Blir lite för sällan ibland, men hon jobbar ju så otroligt mycket också..

Kvällen spenderades med Engla, Allan o Astrid. En helt fantastiskt underbar kväll, som alltid när man är med dem! Grillade, drack vin o skrattade ikapp (nee.. grabbarna drack öl, haha)

Noel o Astrid lekte i trädgården. (för er som inte vet så är Astrid en hund.. världens finaste hund dessutom)

Lilleman sover fortfarande, om jag har rätt så tar han sig nog en rejäl sovmorgon idag =D

Jag o Ella har lite tjejsnack o myser..

Allt är undanplockat o uppdiskat efter gårdagens mys, nu är det bara resten kvar ;)

Tror jag ger det en liten stund, sen rymmer vi nog..

Inga kommentarer: