onsdag 18 maj 2011

Whoo whoo!









Här är fullt ös. Tvättmaskinen snurrar för andra gången idag o största delen av huset är städat.
Den lilla skruttan ligger o sover.. (ääääntligen) o den store sitter i köket o äter makrill (?)
Ella har sovit i stort sett hela natten.. vaknade först vid 4.30. Kändes som jag hade sovit i typ 3 veckor - är typ superspeedad nu =D
Snart kommer Lisa o barnen hit - lovely!
Har fått hem en drös med grejer från Tradera som jag vunnit, vilka fina grejer!


Ikväll ska jag o älskling gå på bio - Premiären för Pirates!!! Shiiit va jag längtat! Är en riktig Piratesjunkie (nördigt.. jag vet!) O till min stora nördlycka så kommer Xmen även den 3/6!

Nördig men charmig? ;)


Blev crossen igår iallafall.. fast jag egentligen ville ut o gå, eller egentligen ville jag mest ingenting.. men det är ju liksom inget alternativ.

Tänkte att jag ska hinna klämma in en promme innan bian iallafall!

Barnens mormor o morfar kommer hit o passar de, fina ni! Vi bjude på smarrig ost-och chilikorv som tack =P


Nehe.. nu kan jag inte sitta här längre..

1 kommentar:

Lisa sa...

X-men gillar jag också, å jurassic park å die hard. :P Så nördig är jag. :D Ha så mysigt på bion!