måndag 16 maj 2011

Tiden flyger



Efter en stunds velande igår blev det tillslut crosstrainern. Ett svettigt o härligt pass. Man är helt slut som artist efter en svängom på maskinen =D
Sen va det ett rakt spår som följde.. duschen o sen sängen.
För tillfället ser denna dagen ut som alla andra.. på ett ungefär =)
Om ett par timmar kommer Malin, då blir det till o bälja kaffe o prata strunt.. Noel ska väl tvinga henne o leka 2000 lekar också som vanligt, haha..
I eftermiddag ska jag ut på långpromenad, vill ut (inte roligt o bara svettas inne..) Det är ett måste att träna ute också för min del. Kombinationen av träning o rensning av mind & soul är obetalbar!
Tror jag ska krypa upp i soffan hos min fina prins.. hämta min nya bok jag köpte på en "bokloppis" Köpte 2, varav den första - "Älskade Poona" - redan är utläst.



Höres later!

1 kommentar:

ullrika sa...

Jag förstår inte varför jag tappar bort dig hela tiden!?? Dina inlägg kommer inte upp på bloglovin längre? *försvarar min frånvaro* :)

Den där boken var väldans lättläst minns jag, men helt okej vill jag minnas!

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite - som vanligt!
Krams!