fredag 27 maj 2011

Sängen är nog skön

Hänger strax in efter en helt fantastisk dag.

Ett stort tack till er som gjort dagen så fin för mig o mina barn!

Lilleman satt i duschen så länge att varmvattnet tog slut, gissa om han är ren nu? ;) Mammas lille fisk.

Båda barnen sover klart nu.. o snart ska päronen göra detsamma.

Denna helgen får vi ha pappan hemma, det ska bli underbart!

Imorrn kör vi på stora städdagen. Nästan all tvätt är invikt dock, något ska man ju ha o göra på kvällningen ;P O tro mig.. det va MYCKET tvätt, haha...

Nej.. jag tar mig nog en dusch innan jag kryper ner i sängen..

ps. Malin.. du skulle bara våga lägga ut den där skräckbilden på mig..! Då ska jag bita dig i axeln! Love you! =)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Trist att det inte blir nått i morron, men vi kan väl boka om?

MalinSörmlind.se sa...

MOHAHAHAHA! I have all the power. :P