tisdag 10 maj 2011

Jisses

Sådärja.. nu är det mindre än en timme till vi ska köra. O jag har som vanligt ingen aning om vart tiden har tagit vägen, haha.. Lilla damen hade lite svårt o komma till ro o somna igen..

Men skam den som ger sig, nu sussar hon gott =)

Noel sitter o kollar på filmen "Bilar" (nu när hans mamma äntligen hittat den bland alla gömställen)

Andra maskinen tvätt är nu upphängd o det är minsann den sista för dagen. Älskar verkligen o kunna hänga ut tvätten.. visst blir det en speciell doft?

I eftermiddag ska vi på middag hemma hos barnens mormor o morfar. Tyckte jag hörde ett rykte om lax, gottans! Pappan blir dock kvar på Nymölla stoppet, så han får hem sin mat i en låda =D Dessutom ska han få en spruta på Hälsoringen idag. Känns onekligen som vi är stammisar där för tillfället, haha.. Jag är iallafall färdig med mina.. Noel ska ha 2 till =/ Nästa gång har Rickard lovat o följa med.. Jag tycker det är lite jobbigt om jag ska va ärlig.

Någonstans under denna dagen hade jag tänkt o klämma in en kaffe hemma hos min lilla Malin.

Ikväll ska jag minsann ut o gå en rejäl runda. Med eller utan barnvagn? Inte riktigt bestämt ännu..

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: