fredag 8 april 2011

Vackra Ella


Här får ni en bild på vår lilla delikata dotter.

Den skyldiga till denna bilden är.. såklart Malin, min favoritigaste fotograf i hela världen! =)

Tack gumman! O tack för de fina presenterna, till båda barnen!

Dagen har vart underbar.

På förmiddagen va hela familjen inne i Sbg o sen blev det lunchbjudning då Malin o Ludde kom hit.

Till vår stora glädje blev det ju toppenväder idag (trots blåsten). På med paltorna o bort till lekplatsen. Noel o pappa Rickard stannade kvar o lekte och jag o Ella tog oss en promenad. Va ute o gick i 30 minuter - så härligt!

Imorrn ska det minsann bli en längre runda. Idag va jag tvungen o hem o laga middag =D

Nu ska jag o den gubbsen min krypa ner i soffan o titta på film.. undra vem som somnar först? ;P

Sov gott!

1 kommentar:

Milena sa...

Hon är ju så bedårande! Vilket vackert bar ni fått, IGEN! <3