onsdag 27 april 2011

Stor kille..

Jaha.. flera kvällar i rad nu har jag bara gått in med min lille (store) kille.. bäddat om, pussat o sagt gonatt..
O det har funkat!
Ja.. vi har alltid somnat honom i knät, eller legat bredvid i sängen.. Mycket för att vi tyckt om det precis lika mycket som han gjort =)
Blir lite svårare med 2 barn.. plus att jag är ganska mycket själv.. Så jag tänkte försöka bara o ja.. det lyckades ju över all förväntan!
Mammas dosse börjar bli stor (blandade känslor där kan jag säga.. haha)
Vart uppe en sväng inatt o kissat också.. så blir det när man dricker upp halva badkaret, haha ;)
Hur barn nu kan tycka att det ljunkna vattnet är gott??
Nehe..nu ska vi luska ut vad denna dagen ska få bjuda oss på..

1 kommentar:

Lisa sa...

Ååå så duktig han är! :D
Jag är så sur på den här envisa bacillen för jag såg verkligen fram emot å komma till er på fredag..!
Nästa vecka ska jag bara va frisk, vilken dag kan ni?