måndag 4 april 2011

Lilla Ella

Ja, vi vet ju alla att jag inte direkt suttit några längre stunder vid datorn den senaste tiden.

O det har ju klart sin förklaring i att vår lilla Ella har kommit till oss.

Den 29 mars kl.12.15 visade sig en underbar lite varelse - vår dotter o Noels lillasyster.

Jag kan ju inte sitta här o skriva värsta förlossningshistorien, eftersom själva ingreppet tog ca. 15 minuter.

Men jag kan ju säga att många känslor hann utspela sig i denna kroppen dygnet innan, för o inte tala om timmarna - minuterna - sekunderna innan..

Alla dessa känslor, som sen bara förvandlas till ren lycka.

Äntligen är du här - så otroligt efterlängtad!

Noel är världens finaste mot henne. Liksom sådär så jag nästan inte tror det är sant..

Lille mannen har dock en liten revolt mot sina föräldrar.. som slussade runt honom i nästan 2 veckor i väntan på syster.. Ja, inte för att vi ville, utan för att vi va tvugna.

Inget jag kanske ska klaga över, men jag är så van vid att han lyder o att det faktiskt inte är särskilt mycket diskussioner här hemma annars. Nysnittad o nervklen ;P

Måste även säga att jag mår mycket bättre efter dette snittet - MYCKET! O det är verkligen skönt. Särskilt när man redan har en plutt hemma =)

Nee.. nu blir det mys..

Inga kommentarer: