torsdag 10 mars 2011

Uppdatering inifrån

Kom till barnmorskan kl.9 - Jag, Noel o Herr Kanin.
Allt det sedvanliga.. HB, blodtryck o hrmm.. vikt. Mina prinskorvsfingrar behöver en förlossning så de kan dräneras på vätska. Hör du mig bebis?
Allt va bra med dessa ting.
Jaha, o så upp på den hemska britsen. Gud va massa kläm o känn!
Slutar iallafall med att jag ska tillbaka på måndag - läkaren ska kolla på liten med ultra.
Barnmorskan TROR att liten ligger rätt. Men ja.. man måste ju va säker.
Puhh.. ja, vad gör man?
Gillar läget helt enkelt.
Fikan med Maggan o Mio va trevlig, Mio sov som en stock i sin vagn =)
På hemvägen svängde vi inom Coop o handlade lite..
Hem - lunch.
Hängt tvätt o satt igång diskmaskinen.
Så.. nu är det dags för lite soffmys med lillemannen..
När pappan kommit hem ska vi till simhallen. Längtar! Finns en till som längtar (mer än jag skulle jag tro, haha)
Nepp.. mystime

Inga kommentarer: