måndag 14 mars 2011

Sitta ner..



Blev anings chockad hos barnmorskan idag, då det inte blev något ultraljud.. fick inte heller en förklaring på varför (?)
Hon kände, o tror att bebis ligger rätt, men är väldigt rörlig.. Jaha, men vadå tror??
Körde ner till Rickards jobb för o berätta läget, då hans batteri dött på luren..
Noel charmade till sin en smörgås o så fick han åka lite hjullastare =D
Sen blev det Maxi, hämtade ut det vi skulle o handlade det sista till middagen ikväll..
Ner till Lisa o barnen, som vi saknat tokmycket nu när de vart sjuka!
Äntligen verkar det som jag fick tag i en vettig person på IKANO, för denna killen ringde faktiskt upp när han sa att han skulle göra det!
O.. jag ska få mina pengar på onsdag, inte en dag för tidigt! *peppar peppar*
Nu ska jag dammsuga i köket, sen ska jag sätta mig med älsk i soffan o mysa lite.
Är trött, men det är väl ingen nyhet? haha..

Ullisen & Maggzy- Det är en Malmsäng från IKEA, men eftersom jag aldrig är nöjd.. eller rättare sagt, vill ha lite unika saker, så ska den ändras lite =D
O bilder på huset, ja, det får ni lite då o då.. när projekten är färdiga så att säga.. =)

Inga kommentarer: