torsdag 17 mars 2011

Pepp pepp

Bjuder på kvällsmys från gårdagen


Vaknade av molvärk/mensont.. höll i sig en stund, men förvsann sen..
Som sagt - you are more than welcome bebbo! =D
Tv-stunden med gubben igår va mys.. älskar mina fantastiska gravidhormoner som får mig o gråta till de mest lustiga saker, haha..
Idag har lilleman bestämt att vi ska åka till blomaffären..(?) Ja, jag är inte sen till o hänga på, haha..
Passade ypperligt då jag hade tänkt o sätta lite fina vårblommor på trappan här hemma =D
Tror att köket ska få sig några nya flowers också, dessa ser alldeles för sorgliga ut..
Annars är det inget inbokat idag, men det löser vi nog =)
O idag är den stora dagen - jag har fått mina pengar från IKANO! Rövställe.. funderar allvarligt på o ta väck min försäkring därifrån..

Usch.. idag saknar jag min gubbe lite extra mycket..

Inga kommentarer: