lördag 19 mars 2011

Love you lördag!

Hur underbart är det att vakna till denna sol?? Obeskrivligt!!!
Lillemannen va uppe inatt för o kissa.. hur trött är man om man glömmer dra ner pyjamasbyxorna? haha.. söte!!! Tur att jag vaknade när han steg upp så jag kunde assistera lite =D
Sen ville han klart sova hos mamma o pappa.. Han har dock sovit väldigt lugnt, så jag känner mig riktigt utvilad idag! Just nu iallafall ;)
Har landat tillbaka på mina grötfrukostar.. mår bäst av dem, men ibland måste man fanken pausa lite.. annars så vänder det tillbaka upp igen, haha..
Måste dock hitta mig ett gott grönt te igen. Har vart våglig nu några gånger o köpt nya smaker.. ja, vi kan säga såhär, en av dem kallar jag hästateét.. låter det gott? Nee.. Men snaul som man är så dricker man det ändå =D
Om 2 timmar slänger jag upp lilleman i barnsitsen o så far vi ner till Klipp&Klös. Knappt skönt o cykla i detta vädret! Josse ska rädda mig från min farligt fula utväxt o kanske göra mirakel så man ser lite granner ut =) Eller.. jag får nog va nöjd med frillan.. resten får vi börja bearbeta om några veckor.
Längtar så efter o börja träna igen. Jobbigt o lägga av med allt för att man har så ont... klart värt det, med den fina belöningen man får. Men träning är ju ett begär o beroende i sig, som så mycket annat =)
Pappa Rickard låg o pratade med dig en lång stund igår lill*n, klappade på dig o kände dina fötter dra sig mot magen. Du gillar pappa skarpt redan nu, det märks.. Du blir liksom på ett annat sätt bara han är nära.. särskilt om du känner hans hand o hans röst.. lugnare. Fina kärlek, den börjar redan där =)
Nehe.. nu ska jag se om jag kan hitta något vettigt o ta på oss.
Höres!
PUSS
Lisa - Va söt du är o va roligt att du vill följa mig o oss! Gillar din blogg också o att få läsa om ert härliga liv!! Precis som du säger, så känner man igen sig i mycket =)

2 kommentarer:

77 sa...

Har inte liten pluppat ut än???
Vill bara önska lycka till när det väl är dax o tacka för att jag får fortsätta läsa din fina blogg...kramar Mia

Lisa sa...

<3