onsdag 9 mars 2011

Kryper ner








Fiifan va trött jag är!
Eller helt färdig, finished, finito!
Vet inte varför, men denna kväll är jag slut som människa.
Har nu släpat in spjälsängen i vårt sovrum. Noels provisoriska rum har fixats iordning så man kan va där o leka också.. inte bara sova..
Noels farmor o Anders kom hit en sväng nu på seneftermiddagen, självklart bakade jag o lilleman till de skulle komma, vi bjöd på chokladmuffins o det va uppskattat =)
Rickard va hemma senare än vad som sagts (vad va det jag saaa?) men han är hemma iallafall, man får se det positiva i allt, haha..
Jag ska faktiskt göra mig iordning o sen tar jag o kravlar mig ner i sängen.
Kanske ska släpa med mig en kopp te?
Sover gott med något varmt i magen..

Imorrn - The moment of truth - ligger bebis fortfarande rätt?
Spänningen är bokstavligt talat OLIDLIG!
Ska hämta mitt körkort också (jag SKA), sen kör vi till Karlshamn för fika med Magz o kidsen.
Jaja.. hoppas att det blir uppehåll under morgondagen, iallafall så man kan va ute lite...

Bjuder på bilder på min helt underbara son, o hans vän - Herr Kanin =D

1 kommentar:

Magz sa...

Håller tummarna för att bebis ligger rätt !:)